סקירת MaleExtra – שיפור ביצועים מיני ואת גלולת Booster טסטוסטרון

Home » Review » MaleExtra » סקירת MaleExtra – שיפור ביצועים מיני ואת גלולת Booster טסטוסטרון

תפקוד לקוי של זיקפה הוא נפוץ יותר בקרב גברים שהם מעל גיל 40 ו בערך 5 אחוז יחוו ED ושיעור עולה ככל שגיל הגברים.

גם גברים שאינם חולים כרוניים, הוזילו טסטוסטרון, והם אלכוהוליים הנוטלים תרופות מרשם מסוימות גם סובלות ממצב זה.

על פי רוב, תרופות אלה פועלות היטב עבור רוב האנשים, אשר עשוי להיות בעיצומו של רמות הטסטוסטרון יורדות ואת הליבידו שלהם הולך והפוחתת גם כן.

עבור גברים רבים, זה נראה כמו נשיקת המוות, כפי שהוא חוויה חדשה ואולי שותפים אינם תמיד כפי הבנה על המצב.

מהי הגלולה זכר אקסטרה

סקירה נוספת זכר 2017: קבל גדול וקשה יותר ואינטנסיבי יותר זקףMaleExtra היא טיפול ביצועים מיני שבטופס הגלול. כפי שהשם מרמז, היא ממקדת לעזור לאנשים הגבריים.

זה מבטיח להגדיל את הפין הגברי ולקבל את זה קשה יותר. בנוסף, היא מאפשרת לך את היכולת להחזיק מעמד זמן רב במהלך קיום יחסי מין.

המטרה העיקרית היא לעזור לאנשים זכר להגדיל ומשגל טוב יותר. זה מבטיח לספק תוצאות מהירות, כך שתוכל להשיג זקף לטווח הארוך. אתה יכול להיות בטוח דחיפה הליבידו שלך. זה עומד ביעדים שלה ללא החשש של תופעות לוואי חמורות.

MaleExtra ולכן, משפר את ביצועים מיניים באמצעות הגדלת הליבידו שלך, כמו גם ביצוע זקפות קשה יותר וארוך יותר.

איך זה עובד? – המרכיבים

הפונקציונליות שלה מתאפשרת בשל נוכחותם של המרכיבים הוא עשוי. הכללתו של המרכיבים הבאים הסיבה MaleExtra הוא ביעדים שלה.

01. רימון

רימון ידוע להגדיל את הקשיות של הפין על ידי שמירה על ממברנות סביב האיבר. בנוסף, הם גם מגבירים את החשק המיני.

רימון הוא מלא בחומרים נוגדי חמצון, ומהווה תוספת ידועה לבריאות של גברים, הן עבור הלב ואת בלוטת הערמונית. זה נחשב לאחד המזונות הטובים ביותר עבור גברים מזדקנים.

יש רימון היסטוריה ארוכה ומתועדת היטב להיות מקור עיקרי של תזונה המסייע זיקפה ממחקרים רבים שנערכו בכל רחבי העולם. כמו כן נלחם ערמונית ותנאים אחרים כגון סרטן הריאות, וזה עוזר לשמור על רמות PSA נמוכות.

ישנם מחקרים רבים הראו עלייה בחשק מיני, חוזק הזקפה ותחזוקה כאשר מיץ רימונים או רימון נלקח.

02. ניאצין

ניאצין, או ויטמין B3 ו- ידועה ההשפעות החיוביות שלה על רמות הכולסטרול הרע ולמען שיפור של בריאות הלב.

ניאצין גם הוכח באמצעות מחקרים שונים כדי להיות שיפור זיקפה כפי שהוא יכול לייצר אפקט השטיפה, אשר הינו תוצאה של זרימת דם מוגברת, וזה מה שגורם לזקפה.

תחמוצת החנקן הוא גם בולט בתהליך של הרפיה של תאי שריר חלק ב הפין שעוזר כלי דם כדי לקבל יותר של זרימת הדם, אשר מסייעת לשפר והחזק זקפה.

03. L- ארגינין

מרכיב זה כולל חומצה חנקתית, אשר אחראי מתרחבים כלי הדם. זה מוביל זקפות קשה יותר אפשרית.

L- ארגינין היא חומצת אמינו חיונית המסייעת לגוף לתפקד כראוי והוא גם מייצר תחמוצת חנקתית כשזה מתפרק. תחמוצת החנקן הוא חומר הכרחי שפועלת על ידי להרחבת כלי הדם ברקמות זיקפה הפין. תחמוצת החנקן מסייעת מאוד בייצור זקפות קשה.

במחקר שנערך לאחרונה נמצא כי אנשים שלקחו 1mm רחב, חרוזים חלולים לעיכול כי התמלאו Nitric Oxide היו יותר יעילים לטיפול בבעיות זיקפה מ היה ויאגרה (sildenafil).

04. אבץ

אבץ ממלא תפקיד מרכזי בשיפור ספירת זרע ואת הבריאות הכללית של פין כפי שהוא מגן על הזרע נגד ההתקפה מפני רדיקלים חופשיים, ורוב הגברים לא מקבלים מספיק אבץ בתזונה היומית שלהם.

05. Cordyceps

Cordyceps הוא חומר שעוזר לשפר רצון ואנרגיה מיניים.

06. Methyl Sulfonyl מתאן (MSM)

MSM הוא מרכיב זה משפר את הבריאות הכללית של הפין. ליקויים של MSM יכול לגרום לתאים חדשים להיות חלש מעוות ואינו מסוגל לעמוד בתלאות זקפה. אם תאים אלה הם בריאים, אז זקפו יכולים להישמר זמן רב יותר עם אפקט החלשה פחות.

07. קריאטין

קריאטין הוא יקר בייצור האנרגיה נדרש עבור התכווצות שרירים רחב, וזה עוזר ליצור ולשמור על רמות אנרגיה גבוהות בגוף.

מומלץ לכם לקחת שלושה כדורים ביום כדי לאחזר את היתרונות של המוצר הזה. במשך זמן, הפין שלך יגדל באורך, משפר את ביצועים מיניים, ומגביר הליבידו שלך כדי להבטיח שאתה לא מתפקד במיטה עם בן הזוג שלך.

הטבות MaleExtra

MaleExtra מגיע עם מספר יתרונות עבור גברים חווים מינית תחת ביצועים. אלו כוללים:

להגיע לחוויה זקפה קשה יותר

חלומו של כל גבר הוא להיות מסוגל לספק במיטה בכל פעם. MaleExtra מבטיח כי אתה לוקח את זה לרמה אחרת על ידי חווה זקפה קיימא קשה וארוך.

זה אומר שאתה יכול להימשך זמן רב יותר עם האישה שלך ואתה יכול ליהנות כמה אורגזמות.

הסיבה לכך היא המרכיבים בהווה משלבים להגביר ליבידו שלך בתורו להגדיל את התשוקה המינית שלך.

מלבד תוספת גודל בדיוק, זה משפר את בקרת השפיכה שלך, אשר תורמת גם כלפי זקפתי ממושך

אתה מקבל חינם חינוכי חומר

בעוד גלולות אלה מספקים על הפונקציונליות כדי לענות על הצרכים הביצועים המיניים שלך, הם גם מספקים לך עם חומר קריאה כי חינכה אותך כיצד לשמור על אורח חיים בריא ליהנות הפין הבריאות הכללית שלך.

על ידי שילוב של פין בריא באופן טבעי ואת החומרים המשמשים את הגלולות, תוכל לחוות חיים טובים יותר ותוצאות טובות יותר.

כמו כן מסופק מידע חינם כמו כך שכל אדם עם חששות כאלה מבין את הפונקציונליות של הפין ואת הסיבות האפשריות של דאגה. מידע זה עוזר לך לזהות את התקלה.

לא מגיע עם תופעות לוואי שליליות

מוצר זה הוא מחפש פוגש הפונקציונלי שלו בעזרת מרכיבי הליבה ששמשו לייצורה. במאמץ להבטיח כי אתם נשארים בריאים ואינם סובלים מכל תופעות לוואי שליליות, מרכיבים אלה הם טבעיים.

זה נועד להבטיח כי אתה לא חווה שום תופעות לוואי שליליות. בנוסף, זה מאפשר לך לרכוש אותו ללא מרשם ללא מנוי אצל הרופא. השאלה היא רק משפיע עליך יחוו הם מה שאתה רוצה.

אתה לא סובל מכל סיכונים פיננסיים

החברה לייצר את המוצר הזה הוא מקדישה משאבה כדי מחקר כדי לפתח מוצרים הקשורים לבריאות חדשנית.

מוצר זה בשוק בביטחון ואתה לא צריך לסבול כל סיכון פיננסי. בכך, הצרכנים יקבלו ערבות בחזרה כסף 60-יום , וזה מספיק זמן כדי לחוות את ההשפעות וליהנות מהתוצאות.

לחילופין, אתם יכולים להגיע אל דיילת בלקוחות 24/7 במקרה יש לך שאלות שאתה צריך בהירות עם על המוצר.

החסרונות של מוסף זה זכר שיפור

MaleExtra צובר פופולריות בשוק עבור התוצאות הבלתי מעורער שלה.

עם זאת, חשוב לציין כי אתה לא יכול לרכוש אותו דרך מרשם NHS, מה שאומר שאתה תצטרך לשלם מחיר מלא במזומן. בכך, כיסויים רפואיים אינם משלמים עבור מוצר זה.

אחת הדאגות הגדולות עם כמה צרכנים בשוק מחפשות תרופה עבור נוסחות שיפור זכר חזקות בשוק, הם מסתכלים על זה כעל מוצר חדש יחסית. זה נותן לו אתגר ומציאת ספרות על זה יכול להיות קשה. ללא ספרות מקיפה, יש את ההיבט של ספק.

שאלות נפוצות (FAQ)

כמה זמן אני צריך לחכות כדי לראות תוצאות?

המינון עבור תוספת זכר הוא שלושה כדורים ביום. על ידי ביצוע המינון, תוכל להיות עדים לעלייה של הפין באורך כאשר זקוף בין 0.8 – 2.6 אינץ ‘בתוך פרק זמן של בין 3-6 חודשים.

מה ערבויות אני מקבל?

לאחר רכישת המוצר הזה, תוכל גם לקבל ערבות כסף בחזרה 60 יום. אם אתה מרגיש שזה לא עובד בשבילך, אתה יכול להושיט יד 24/7 טיפול בלקוחות ויש. לקבלת פרטים נא קראו את תנאי השימוש שובם בקפידה לפני הרכישה.

כמה זמן לוקח לקבל את ההזמנה שלי?

זה ייקח לך 3 – 4 ימי עבודה בארה”ב. אתה תקבל מספר מעקב ואתה תיהנה אריזה ומשלוח דיסקרטית. לפרטים אנא בדוק את מדיניות המשלוח שלהם.

MaleExtra vs ויאגרה, סיאליס ו לויטרה

נושא ביצועים מיניים אצל גברים כבר אחד מאוד פופולרי בשנים האחרונות, עם הבלטה של ויאגרה, סיאליס ו לויטרה שמפורסם גלי האתר עם בני זוג הכמיהה בוהה בציפייה אחד לשני בעיניים אחרות כמו ההליכה חזרה מהים עד שלהם חדר במלון הנופש, מצפה לערב של אושר ואהבה.

תרופות אלה בפרט משווקות בכבדות והם אינם זולים, אולם מחיריהן ירדו בשנה האחרונה או כך.

למרות זאת, חברות התרופות עדיין לפרסם כאילו אלה הם התקווה האחרונה של האנושות, ואם אתה נתקל בקשיים כלל מחזיק זקפה היה לך מעשה טוב עכשיו לפני שאתה מאבד את זה לגמרי.

Sildenafil ציטראט ואת מותגי התרופות

התרופות בשימוש תרופות לשיפור כוח הגברא לעשות יש תופעות לוואי אם האיש הוא נטילת תרופות מסוימות או יש תנאים מסוימים.

ויאגרה

Sildenafil ציטראט הוא השם תרופתי לוויאגרה, וזה עובד בעיקר על ידי הגברת זרימת הדם אל הפין של גבר.

זה עובד על ידי הרפיית שרירים שונים ובכך הגדלת זרימת דם מותרת לאזור.

אזהרות : זה תרופה צריכה תמיד להיות מנוהלות תחת בהשגחת רופא בגלל תופעות הלוואי האפשריות ואת האינטראקציה עם תרופות אחרות שאדם יכול לקחת.

סיאליס לויטרה &

התרופות לשיפור הזיקפה העיקריות האחרות כגון סיאליס ו לויטרה להעסיק סוג דומה של נוסחא המשפר את זרימת דם.

תופעות לוואי של sildenafil ציטראט בלו:

  • כאב שלפוחית ​​השתן
  • שריפת תחושה בבטן או בחזה, שתן כי הוא מעונן או דמים
  • סחרחורת ובעיות עיכול
  • כאב במתן שתן
  • רוך באזור הבטן, ואת חוסר תחושה, תחושת צריבה, גרד “סיכות ומחטים” על העור.

לא לכולם יש תופעות לוואי אלה, ורבי ניסיון ללא תופעות לוואי, אבל אלה הם רק חלק מהתופעות שיש ויכולים להתרחש. Sildenafil ציטראט, או ויאגרה, (וזה יחול על התרופות לשיפור זרימת דם האחרות גם כן) לא צריך לקחת בכלל על ידי אנשים עם כל צורה של מחלת לב וכלי דם, כליות או מחלת כליות, מחלות כבדות.

ישנם מקרים נדירים של זקפות קיימא יותר מאשר ארבע או שש שעות, וזה מצב מאוד חמור כפי שהוא יכול לגרום נזק הפין ככל מבנהו נזק בלתי הפיך עלול לגרום.

אם אדם יש לחץ דם נמוך, יש לנקוט זהירות כאשר הדגש של הדם זורם אל אזור איברי המין עלול לגרום בעיה עם לחץ הדם הכולל של הפרט.

שמות התרופות האחרות של Tadalafil (Cialis) ו Vardenafil (לויטרה) יישאו תווית זהה זהירות, וזו הסיבה טיפול של רופא מומלץ כאשר לוקחים תרופות מסוג זה.

סקירות של לקוחות אקסטרה זכר:

  • “זה לוקח בערך 3 חודשים לעבוד, אבל זה לגמרי שווה את ההמתנה! אל תקנה את המוצר הזה אם אתה צריך לקבל יותר למחרת. זה גורם הזיקפה קשה יותר ויותר גדול, אבל עבור כל סביב התופעות הגדלות, תצטרך לתת את עצמך על 3 חודשים. אז לקנות את זה עכשיו על ידי האביב / קיץ תצטרך התוצאות הסופיות שלך. מוצר ++ “! – יהושע C
  • “קיוויתי לתוצאות אפילו מוקדם יותר, אבל התחלתי להבחין בהבדל לאחר כחמישה ימים של שימוש. לקחתי את הכדורים והשתמשתי מימוש התכנית, ואני ביצוע הרבה יותר טוב במיטה ומסתכל כבר נכרת ועבה “.  – ריאן C
  • “אני יכול לראות את ההבדל בגודל שלי, ואני מרגיש הבדל כשאני להתפרץ. אשתי יכולה להרגיש את ההבדל מדי, והיא אוהבת את זה. אני לא יכול לחכות כדי לראות איזה סוג של רווחים שאני רואה אחרי עוד כמה שבועות של שימוש זכר אקסטרה “. – ג’יימס P
  • “הייתי סקפטי בהתחלה לגבי מנסה אקסטרה זכר. השתמשתי כמה מוצרי שיפור זכר בעבר, והתוצאות היו לא לרוחי. אני סובל אין אונות, כך שאני באמת צריכה משהו כדי לעזור לי, וזה היה בדיוק מה שחיפשתי. לאחר נטילת התוסף עבור קצת יותר משבוע, ED שלי נעלם ואני יכול לתת לחברה שלי את מה שהיא צריכה כל זמן “!  מייסון B

MaleExtra ואת הדרך הטבעית

סקירה נוספת זכר 2017: קבל גדול וקשה יותר ואינטנסיבי יותר זקף

אקסטרה זכר היא מוצר מורכב המרכיבים הטבעיים, ואינה מסתמכת על מרכיבים תרופתיים כי הם רקחו במעבדה. זה חייב גם פחות יקר מאשר “סם פיצוציות” המסתמכים כל כך הרבה בטלוויזיה, רדיו, אינטרנט ופרסום בעיתון.

זכור כי בהוצאות הפרסום הגדולה המתרחשת היא אחת מחברות התרופות שהם צריכים להחזיר הוצאות הפרסום שלהם ממך.

אתה לא צריך להיות מרשם לקחת תוספת זו, כפי שהיא מורכבת מרכיבים המופקים כל החומרים טבעיים. זה מאפשר לגוף לעבד את החומרים בתהליך קיימא וטבעי לחלוטין כמו הטבע התכוון שזה יהיה.

היתרון הנוסף כדי לקחת זכר אקסטרה בנוסף לעלייה של יכולות הליבידו וביצועים הוא שהמוצר נמצא גם כדי לשפר את גודל הפין הגברי מאחת לשתיים וחצי אינץ’, בעיקר בשל גודש של דם לזרום לתוך הפין.

זה פשוט הגיוני שאם מוצר טבעי לחלוטין ניתן למצוא לעשות מה תרופות המרשם יקרות יותר ואולי יותר קאוסטית יכולות לעשות, אז את המוצרים הטבעיים או נהלים צריכים לקחת עדיפות.

ההבדל הגדול הוא הבעלות, וזה עדיין די גבוה עבור תרופות המרשם, גם לאחר כמה המחירים ירדו. יתרון עיקרי אחת כדי נטילת תוסף טבעי כגון MaleExtra הוא כי פוטנציאל תופעות לוואי כמעט אפסי.

הבטיחות של גלולות זכר אקסטרה

כמו כל תוסף אחר, אתה לא צריך לעבור על המנה המומלצת של 3 כדורים ביום. רק בגלל מוצר נראה טוב, לא אומר יותר הוא בהכרח. המוצר נבדק מלא והוא מורכב של חומרים טבעיים לחלוטין.

מוצר אקסטרה הזכר יש מרכיבים טבעיים יחד עם חומצות אמינו ספציפיות מאוד. ישנם לא כל מרכיבים הנמצאים בכל דרך שנויה במחלוקת או מסוכנים כל עוד המינונים כי הם נלקחים בהתאם להנחיות.

טענות והמלצות אקסטרה זכר מבוססים על 10 שנות לימוד ותוצאות בפרט זה לאחר שנה אחת מלאה של בדיקות מחמירות. ישנן עדויות רבות על האינטרנט ואין תופעות לוואי ידועות.

עם זאת ליצרן מעודד אנשים לבצע מחקר משלהם ולהגיע למסקנות משלהם. החברה גם אין בעיה עם מישהו בודק עם הרופא שלהם אם הם רוצים, כמו כל המרכיבים ניתן גילוי מלא.

אקסטרה זכרה מיוצרת בבריטניה והוא המותקנים ברחבי העולם. יש היום 60 מפורזל, 100 לכל ערבות סנט הקובעת כי אם אתה לא מרוצה בכל דרך עם המוצר, אתה תהיה זכאי להחזר מלא של מחיר הרכישה.

המוצר זמין במחיר חד פעמי, כך שאין שום סוג של תכנית ספינה אוטומטית מכל סוג שהוא.

פסק דין סופי

MaleExtra היא תרופת שיפור זכר שמטרתה מתן פתרון לגברים עם קשיים בשמירה על זקף או שיש בעיה להגשים את הרצונות המיניים שלהם.

זהו מוצר מומלץ מכיוון שהוא עוסק בשלושה היבטים שתורמים כלפי אורח חיים בריאים פין. זה נועד להבטיח כי אתה לא חווה שום תופעות לוואי שליליות.

בנוסף, זה מאפשר לך לרכוש אותו ללא מרשם ללא מנוי אצל הרופא. ההשפעות רק חווים הן מה שאתה רוצה.

המטרה העיקרית היא לעזור לאנשים זכר להגדיל ומשגל טוב יותר. MaleExtra ולכן, משפר את ביצועים מיניים באמצעות הגדלת הליבידו שלך, כמו גם ביצוע זקפות קשה יותר וארוך יותר. ללא תופעות לוואי שליליות, זה שווה לנסות.

סקירה נוספת זכר 2017: קבל גדול וקשה יותר ואינטנסיבי יותר זקף
לחץ כאן כדי להתחיל במסע שלך כדי 2.6″ צמיחת פין עכשיו »

77/100 : by 123 users
BUY NOW »