סקירת Bathmate – שאלות Bathmate נפוצות (FAQ)

Home » Review » BathMate » סקירת Bathmate – שאלות Bathmate נפוצות (FAQ)

slide1

זהו שאני רשימה מלוקט מתוך כל השאלות הנפוצות ביותר שאני מקבל שאלה על Bathmate. זהו שילוב של שאלות מראש כדי ופוסט סדר, שנלקח כל החבר’ה שקוראים את הבלוג שלי. אני אמשיך זה מתעדכן באופן שוטף, וכן אם יש לך שאלות ספציפיות אתה רוצה לשאול להשאיר תגובה ואני אענה מייד.

איך Bathmate עובד להגדיל את הפין שלי?

Bathmate עובד על ידי ניזונה מסעודה הזקפתית שלך עם דם, דומה כאשר אתה להגיע לזקפה. ההבדל הוא הוואקום שנוצר מאפשר יותר דם ייאלץ בפנים, הרחבת קירות פין גדול יותר אפשרי בעבר. כאשר זה קורה דמעות מיקרו זעירים נוצרים מרכיבי דופן התא הפין. דמעות אלה לרפא מהר מאוד גדולות ממה שהם היו בעבר. חוזרים על תהליך זה לאט מגדיל הפין שלך על פני תקופה של זמן. Bathmate עובד בצורה יעילה יותר מאשר משאבות מבוססות אוויר בגלל הוואקום הפנימי אינו השווה עם משאבות מבוססות אוויר, גרימת חבלות ומשאבת יעיל הרבה פחות כוללת, ואילו מים יצרו ואקום בטוח אפילו.

האם Bathmate לגרום שינוי צבע העור על הפין שלי?

זו אינה תופעת לוואי רשומה של Bathmate, רוב הבחורים לא צריכים שום שינוי צבע פין אלא משום שלכל אחד יש איפור הביולוגי שלהם אי אפשר לנבא אם זה יהיה בעיה עבור אדם אחד ספציפי. באופן כללי דהוי מתרחש בין שאיבה עבור להשתוקק פרק הזמן שוב ושוב. אם אתה מבין את ההנחיות לשאיבת זמן אתה רגיל נתקלת בבעיות כלשהן.

כמה גדול אני יכול להשיג עם Bathmate

התגובה הסטנדרטית היא 1 עד 3 סנטימטר באורך, וזה תשובה מדויקת עבור רוב הבחורים. אתה יכול להרוויח יותר גודל אם אתה מיישם פין תרגיל מתיחה עם השאיבה (אשר אני מאוד ממליץ כל בחור עושה). גוליית היא הדגם הגדול זמין, וזה יכול להכיל פין עד 9.8 סנטימטרים length- אז התשובה הטכנית היא 9.8 אינץ ‘.

מהם ממדי של כל דגם bathmate?

לכל Bathmate לגודל מקסימאלי שונה. הנה הגדלים רשמי;
הרקולס: 8.5 אורך x 5.9 היקפו
X30 Hydromax: 7.08 אורך x 5.68 היקפו
X40 Hydromax: 8.46 אורך X 6.91 היקפו
גוליית: 9.84 אורך x 7.72 היקפו

מה ההבדל בין Bathmate ו Penomet?

שניהם משאבות פין סייע מים (הדרתי משאבות), ושניהם ויפעלו להגביר את האורך וההיקף של הפין שלך. אם הם מוצרים שונים מאוד. Penomet משתמשת קרסוליות כיתה רפואית רכות מאוד, שבו Bathmate משתמשת מוק גומי קצת יותר מוצק. יש Penomet קרסוליות להחלפה מה שהופך אותו לנצח לשדרוג, ואילו bathmate מנצל מערכת מוק מודבקת. אתה יכול להשוות בין השניים זה לצד זה כאן.

האשכים שלי להישאב לתוך הצינור כשאני שאיבה! איך אני יכול לעצור את זה מלקרות !?

זוהי בעיה נפוצה עם חבר’ה שסתם מתחילים ולא צברו כל היקפו עדיין. תמיד להושיט צק האשכים שלך לפני השאיבה, כך הביצים שלך תלויות מתחת מוק. אתה לא רוצה את הביצים שלך בתוך צינור השאיבה. אם זה לא מספיק אתה יכול לעשות שימוש של שאיבת שרוולים כדי לעצור את השאיבה לחלוטין על הביצים שלך.

לחץ כאן כדי להזמין Bathmate כעת און ליין

האם את Bathmate לשמש ללא מים?

כן, Bathmate ניתן להשתמש עם או בלי מים, עם או בלי שימון.

מה סיכה בטוחה לשימוש עם Bathmate שלי?

Bathmate ניתן להשתמש עם כל סוג של חומר סיכה שאתה רוצה. אני אישית ממליץ Pjur – מצא אותו באמזון, החומר הזה הוא מדהים.

האם יש מגבלת זמן כמה זמן אני יכול לשאוב כל יום?

אין גבול כמה פעמים אתה יכול לשאוב ליום, כל עוד אתה לא חווה שום שימור כאב או מים אתה יכול לשאוב שוב. אני ממליץ לחכות כמה שעות בין פגישות שאיבה, והגבלת הזמן בכל הפעלה ל 15-20 דקות כל אחד.

האם אני יכול להשתמש Bathmate עם מכשירים להגדלת הפין אחרים?

כן, רוב הבחורים להשתמש SizeGenetics ו Bathmate יחד. Bathmate מתמקדת 60% על היקפו ו -40% על אורך, SizeGenetics נועד להגדיל את אורך הפין לבד. שילוב שאיבה וכל יום מתיחה היא כיצד צברתי 1.5 אינץ ‘עד כה. אם אתה רציני לגבי “בשיפוץ” הגבריות שלך כאילו אני אז הן באמצעות רעיון טוב.

יש לי אינץ 5 פין ‘או פחות, תהיה עבודת Bathmate בשבילי?

כן, אם יש לך גודל התחלה קטן ללכת עם X30 Hydromax ולהתחיל לעשות מתיחות פין בכל יום בבוקר ובלילה. זה יאיץ רווחי האורך שלך ולעזור לך למלא את הצינור מהר.

האם אני באמת יכול לגדול “גדול כמו שאני רוצה”?

מניסיוני ומה בחורים לחלוק איתי, אני מאמין שזה אפשרי עבור כל אדם להוסיף לפחות שני סנטימטרים אורך הפין שלו. היקפו פין אני יכול לדבר רק מניסיוני האישי, אשר כבר כסנטימטר ברווחים קבועים. אני עדיין שאיבה, וככל שאני גדל אני יעדכן זה.

אני שוקל לקנות Bathmate אבל אני לא יודע איזה מהם לקנות …

טבלת מידות bathmate

Bathmate מגיע בשלושה טעמים; הרקולס, Hydromax, וגוליית. הרקולס הוא המשאבה המקורית, וגוליית היא הגרסה הגדולה יותר של המשאבה המקורית. X30 ו X40 Hydromax יצא אחרי שני אלה, והם הרבה יותר נוחים וכוללים 30% יותר יניקה. קנה  הרקולס  אם אתה קשור במזומן ויש לי פין פחות מ -8 סנטימטרים. לקנות  Hydromax X30  אם אתה רוצה משאבה החזקה, עיצובים נוחים יותר אם אתה מתחת לגיל 7 אינץ ‘. קנה  X40 Hydromax  אם ברצונך גורם הנוחות, משאבה חזקה והם תחת 8.5 אינץ ‘. קנה  גוליית  אם אתה מעל 8.5 אינץ ‘.

וויל אגירת נוזלי גורם Bathmate Hydromax?

הצטברות נוזלים מתרחשת בין שאיבת (שאיבה לכוח גבוה, עבור אל תקופה ארוכה של זמן). למען הסר ספק אגירת נוזלים להתחיל לשאוב במשך 10 דקות intervals, ולעבור משם כמו ללמוד מה מרגיש הכי טוב.

מה כלול עם Bathmate?

משאבת הפין במדריך הוראות כלולות באריזה. אם אתם מעוניינים ערכה נכתבה, לבדוק את שקיות מתנת Bathmate – הם כוללים; מקלחת הרצועה חפצה תיק קונדומי Branded מגבת הממותגת Lube מברשת ניקוי – USB Stick זו כלולה בחבילת Bathmate, לא המשאבה הבסיסית.

Bathmate Hydromax X30 שלי דולף אוויר דרך השסתום! האם זה שבור?

כן, Bathmate היו לי כמה בעיות ייצור ממאי 2013, ואם אתה הורה בזמן הזה ייתכן שקיבלת מודל פגום. אלה מוחלפים ללא כל עלות לך, פשוט ליצור קשר עם המשווק שממנו רכש ולהסביר את הבעיה.

מה אני שומע על משאבות bathmate מזויף ב- eBay ואמזון?

Bathmate הייתה הצלחה ענקית עם הלקוחות שלהם, הצלחה מולידה חקיינים. אין קמעונאים bathmate רשמיים למכור ב eBay או Amazon- אם הזמנת מוצר מוזל אתה צריך לבקש את כספך בחזרה. אלה אינם מיוצרים על תקני איכות גבוהה Bathmate ידועה, והלחץ השאיבה לא ישרים עלולים לגרום חבלות ונזק הפין. תמיד להזמין ממשווק רשמי ואמין.

לחץ כאן כדי להזמין Bathmate אצל המפיץ הרשמי

77/100 : by 108 users
BUY NOW »