סקירת Blackwolf: קדם פרימיום, תוספי אימון Intra ופוסט

Home » Review » Blackwolf » סקירת Blackwolf: קדם פרימיום, תוספי אימון Intra ופוסט

Blackwolf מציעה מגוון רחב של all-in-one התוספים האיכותיים נועדו לתת לכם את הטוב מוחלט מתוך האימון מבלי לקחת כמה אבקות או כדורים שונים.

אימון Blackwolf הופך את תהליך התוסף פשוט ככל האפשר, מה שמאפשר לך להתמקד במה שחשוב באמת; אשר נותן את הכל ב האימון שלך הולך קשה בחדר הכושר.

לפני מבט נוסף אל הסקירה, להלן דברים חשובים שמציעים מוצר זה:

  • הפורמולה מכילה ללא מילוי או קלסרים, רק 100% מרכיבים פעילים
  • זהו קדם מוכחים עצמה, מדעי, תוך, ופוסט-אמון תוספת
  • תוצאות מהירות לראות בתוך 2 או 3 שבועות – תוספת זו היא עבור הספורטאים הרציניים
  • משלוח חינם ומהיר למעל 100 מדינות
  • Blackwolf כולל מדריכי אימוני פרמיה משלהם בחינם
  • תמיכת לקוחות מקצועית היא שם בכל פעם שאתה צריך אותם, 24/7

אימון Blackwolf עצב ופתח מגוון של תערובות מאוזנות באופן מושלם כדי לתת לך את התוצאות הטובות ביותר. כל התוספים שלהם עשויים מחומרים פעילים 100% לגמרי, כי הם הוכיחו את כל כדי לתת לגוף את הדלק שהוא צריך להמשיך כשהיא זקוקה לו ביותר.

כל תוספת Blackwolf בנויה סביב בלנד Blackwolf כוח הקניינים. תערובת זו נעשית משילוב מוכח מדעי של מרכיבים המעורבבים יחד היחס האופטימלי ביותר האפשרי.

מהו אימון Blackwolf?

BlackWolf לגברים [חבילת האנטר] ערימת אימון למעלה עבור גברים 2017!

סקירה זו תתחיל מהראשית של המוצר. אימון Blackwolf הוא תוצר של וולפסון ברג מוגבל, המשווקים כמו להיות אולטימטיבי תוספי טרום אימון להזנת השרירים שלך. זה עובד גם כדי לעורר את ההתפתחות של השרירים במהלך האימון שלך, כגון כאשר הרמת כוח. אימון Blackwolf אמור לספק למשתמשים עם שיפורים דרמטיים הגוף שלהם.

אימון Blackwolf הוא אחד התוספים החדשים ביותר בשוק, נועדו לטובת גברים ונשים כאחד; טוב מה שמאפשר להם לפתח ולבנות גופם. הוא גם מספק למשתמשים עם יותר סיבולת כדי לסייע להם באמצעות האימונים שלהם, ומאפשר להם לדחוף יותר ויותר בחדר הכושר.

גם Blackwolf טוענת לתת למשתמשים להתמקד טוב יותר במהלך האימון שלהם על גבי לחיזוק שיעור צמיחת שרירים. זה עוזר למשתמשים לרדת במשקל, כמו גם לבנות שריר, מה שמאפשר להם לעשות את זה אפילו דרך האימונים הקשים ביותר עבור תוצאות אופטימליות.

איך זה עובד?

היצרן של Blackwolf אומר כי התוסף הוא תוסף לפני האימון נועד להגביר את רמות הטסטוסטרון. הדרך שבה זה עובד היא באמצעות שיפור זרימת דם, אשר גורמת לכלי הדם כדי לעבות ולהרחיב על מנת להכיל את כל הדם המיותר. תאי הדם הנוספים גם לספק לשרירים עם כל האנרגיה שהם זקוקים לו כדי לשמור עוברים אימון ארוך להתפתח כראוי.

היצרן ממליץ לקחת כמוסה אחת בבוקר, בסביבות חצי שעה לפני האימון. טבלה נוספת היא שיש לנקוט לפני השינה. לדברי היצרן, במוסף צריך לספק תוצאות תוך 60-90 ימים כל עוד הם נלקחים לצד משטר של דיאטה ופעילות גופנית נכונה.

וולפסון ברג גם אומר כי התוסף אינו גורם לתופעות לוואי בשל מרכיבים טבעיים לחלוטין. מרכיבים סינתטיים (מלאכותיים) הם הסיבה כי סטרואידים הם כל כך מסוכן. זו הסיבה מדוע כל-טבעיים ותוספים כגון Blackwolf נוצרו מלכתחילה.

Blackwolf מגיע באריזות שונות. יש את חבילת צייד לגברים את חבילת צַיֶדֶת לנשים. חבילת כל אחד מגיע עם מגוון של חבילות תת כולל שביל, מסלול, ציד, ולחסל.

הדבר המעניין הוא כי החבילות האנטר ו וציידת יש חבילות תת שונות במקצת. המסלול זמין רק עבור גברים, בעוד המשפט זמין רק עבור נשים. ציד שני ולחסל זמין עבור שני המינים.

מצרכי אימון Blackwolf

אימון Blackwolf מכיל מגוון של מוכח מדעית מהימן מרכיבים טבעיים. זה מכיל:

  • חומצות אמינו – כל חומצות האמינו במוסף הם הכוח המניע העיקרי לשיפור זרימת הדם. בעקבות פעולת זרימת דם משופרת גורמת שרירים לפתח במהירות רבה יותר. כדי לפשט את התהליך; במוסף עובד כדי לספק למשתמשי תוצאות טובות יותר כאשר הם פגעו הכושר להתנות ולפתח את שריריהם. חומצות אמינו גם לשפר את זרימת הדם אל המוח הגדול, שיפור בהירות מנטלית, חשיבה, ואת יכולת החשיבה.
  • מינרלים – אחד המרכיבים העיקריים של תוספת עשבי תיבול טבעי. צמחי מרפא אלה ידועים ביכולתם לפתח שרירים. הם מספקים את כל הגוף עם חמצן. שרירים צריכים המון חמצן להתפתח ולגדול כמו שצריך. הם גם משפרים את הרמות של ויטמינים ומינרלים בגוף, יחד עם ספיגת המינרלים אלה, דוחפים למשתמשי לשלב הבא פיזי.

האופי הטהור וטבעי של התוסף זה מספיק כדי להפוך אותו למשהו שאתה רוצה לשקול שימוש עם הגוף שלך. התוספת יש מגוון של יתרונות בגלל מרכיבים טבעיים עוצמה אלו.

יתרונות של Blend כוח Blackwolf:

פיתוח שרירים משופר

היתרון העיקרי של התוסף המדהים הזה הוא שזה משפר התפתחות שרירה. הוא עושה זאת על ידי נותן למשתמשים את הכוח ואת האנרגיה שהם צריכים ללכת יותר מהר ויותר חזק בחדר הכושר. התוספת עוזרת אחד כדי להתאושש מהר יותר לאחר אימון מאשר אם הם לא השתמשו בשום סוג של תוספת בכלל.

מתחרה ספורטאים כאחד לסמוך על התוספת לתת להם את התוצאות שהם רוצים וצריכים בזכות המרכיבים החזקים. תוסף טבעי זה ביעילות ובאופן טבעי מגביר סיבולת.

רמות אנרגיה שיפרה

המרכיבים במוסף לעבוד יחד כדי לשפר את זרימת הדם והחמצן בגוף כולו. זה מגביר את האנרגיה והחיוניות. שיפור רמות חמצן אצל גברים יש גם השפעה על חיוניות מינית. כאשר הדם זורם דרך הגוף כמו שצריך, הוא מבטיח כי הגוף פועל כהלכה וביעילות; שיפור הבריאות והרווחה הכוללת של גברים.

שומן הפסד משופר

אנשים רבים משתמשים Blackwolf אימון כתוספת פיתוח שרירים קבועה. זה עובד גם בתור תוסף הרזיה יעילה על ידי שריפת דרך ממאגרי השומן לאנרגיה ושיפור רמות של ויטמינים ומינרלים חשובים.

מפחית את צריכת הקלוריות

יתרון מעט ידוע אחד התוספת הוא שזה מפחית את תשוקה ועוזר לך להרגיש מלא; צמצום צריכת הקלוריות הכללית שלך. אוכלים יותר מדי עושה נזק חמור לגוף שלך, מה שהופך את היתרון החשוב.

מרכיבים טבעיים ובטוחים לחלוטין

אחד הדברים הטובים ביותר על המוצר הוא שזה עשוי אלא מרכיבים טבעיים ויעילים. המרכיבים במוסף לשפר את הבריאות הכללית על ידי שיפור זרימת הדם והחמצן בגוף.

אימון Blackwolf נוצר מחומרים טהורים וטבעיים צמחים, מה שהופך אותו בטוח לחלוטין לשימוש. כל אחד מעל גיל 18 צריך להיות מסוגל בבטחה להשתמש כתוספת. זה הרבה יותר יעיל כאשר הוא משולב עם פעילות גופנית סדירה.

רמות הטסטוסטרון שיפרה

אימון Blackwolf הוא מגבר טסטוסטרון יעיל, שיפור רמות הטסטוסטרון אצל גברים. טסטוסטרון הוא סטרואיד טבעי המיוצר על ידי הגוף האנושי. כמעט בכל היבט פיזי ופעילות של גברים כרוכים טסטוסטרון בצורה זו או אופנה.

מה במוסף?

מאיץ טסטוסטרון חזק זה מוצע בתור חבילת 3-in-1 של אימון מראש, אימון פוסט, ותוספים-תרגיל התוך מתאימה גם לגברים וגם לנשים. התוספת נועדה לבנות מסת גוף ולשפר סיבולת כדי לעזור לך לבצע במקרה הטוב שלך במהלך פעילות גופנית. כמה שיותר קשה יותר וארוך יותר אתה עובד החוצה, כן ייטב התוצאות תהיינה.

התוספים באים תערובות שונות, כולל:

BlackWolf חבילת האנטר (לגברים)

ציידי BlackWolf ארוזים

חבילת האנטר Blackwolf היא החבילה האולטימטיבית עבור גברים. זה להרכיב לבנות גוף חזק ומרשים ולהשאיר אותך להסתכל ולהרגיש כמו זכר אלפא דומיננטי.

חבילה זו של תוספים-תרגיל טרום תוך-פוסט מיועדת לגברים שצריכים קצת עזרה נוספת לחיזוק מאמצי בניית השריר שלהם.

זה עובד על ידי שיפור סיבולת, מה שמאפשר לך ללכת רחוק וחד יותר בחדר הכושר. זה גם מגביר התאוששות זמן כדי לאפשר לך לקבל בחזרה בחדר הכושר בהקדם האפשרי.

תכונות חבילה זו:

  • Track (Pre-תרגיל):  זה תוסף לפני האימון נועד לתת לך את הסיבולת, ריכוז, וחיוניות אתה צריך לעשות את זה דרך האימון שלך. הוא מכיל תערובת של קריאטין וחלבונים לבנות משאבות שרירים ולתת לך יותר כוח במהלך האימון.
  • האנט (Intra-תרגיל):  תוספת הציד היא תוספת תוך תרגיל נועדה לשפר את איכות האימונים, על ידי הגדלת מהירות וכוח. נוסחא חזקה מאוד זה כוללת פחמימות, חומצות אמינו, ויטמינים, ומינרלים לגוף שלך הולך במהלך פעילות גופנית אינטנסיבית. קשה לך לדחוף את עצמך, תהיינה טוב יותר את התוצאות.
  • לחסל (Post-Exercise):  לחסל הוא תוסף שלאחר האימון נועד לעזור למשתמשים לשחזר מהר יותר לאחר אימון גופני אינטנסיבי. הנוסחא נותנת לגוף שלך כל התוסף הבסיסי הוא זקוק לאחר אימון קשה, הגדלת זמן החלמה ותוצאות.

חבילת Blackwolf וציידת (לנשים)

וציידת החבילה מציעה לנשים תוספת הכל כלול כדי להגביר את האימונים שלהם בכל רמות. מראש, תוך, ותוספים שאחרי אימון נועדו כדי לשפר את חיוניות, זמן החלמה, וצמיחת שרירים.

Blackwolf וציידת Pack עבור נשים מכיל:

  • משפט (Pre-תרגיל):  משפטו משתמש מתכון חוזק גבוה נועד רק עבור נשים לתת להם דחיפת ריכוז, חיוניות, סיבולת מן ברגע שהם מתעוררים כל לאורך כל היום. התוספת שורפת דרך השומן כדי ליצור שריר ולשפר חיוניות.
  • האנט (Intra-תרגיל):  האנט מנצל מתכון מוכח קליני לעזוב נשים מרגישות לוהט ולאפשר להם להפיק את המרב מכל אימון. נוסחא העצמה נעשית באמצעות פחמימות, BCAAs, חומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים יסודיים כדי לספק לגוף את כל מה שהוא צריך.
  • לחסל (Post-Exercise):  לחסל את זמני ההתאוששות מגביר, מה שמאפשר לך להתאושש מהר מן האימונים. זה משפר את תיקון השרירים, שדרוג ופיתוח שלהם בתהליך להכין אותך באימון הבא שלך.

מי Blackwolf אמון עבור?

אימון Blackwolf מיועד לאנשים שרוצים לדחוף הגוף שלהם ככל האפשר ולתת לעצמם כל סוג של יתרון שהם יכולים. לא משנה אם אתה ספורטאי כושר, שרירן, מרים-כוח, חובב צולבות בכושר, או סתם עכברוש כושר רגיל; אימון Blackwolf נועד לתת לכם את כל מה שאתם צריכים ואפילו קצת יותר.

הפורמולות חזק חזק נמצאים שם כדי לעזור לכולם, ממתחילים ועד מתקדמים המתאמנים, לדחוף את הכשרתם לשלב הבא ובמהירות לשנות את הגוף שלך.

האם Blackwolf אימון בטוח?

אימון Blackwolf נוצל בעבר על ידי אנשים מכל רחבי העולם במשך זמן עכשיו. עד כה לא היו תסמינים או תופעות לוואי שדווחו, לא משנה הגיל או מוצא אתני של המשתמש.

תוספת זו עשויה מרכיבים טבעיים לחלוטין, מה שהופך אותו לגמרי בטוח לקחת. לא צריך להיות שום תופעות לוואי שליליות שחוללו נטילת התוסף רגילה.

היכן ניתן לרכוש אימון Blackwolf

לאחר קריאת הביקורת הזאת, אתה יכול לשאול, איפה אני יכול לקנות את המוצר הזה? אימון Blackwolf לא ניתן למצוא בחנות הבריאות המקומית שלך. המקום היחיד שבו ניתן לקנות אותו דרך האתר הרשמי.

הן חבילות והציידת והאנטר של הקמעונאי אימון Blackwolf ב 82.95 $. כל חבילה של המוסף שאתה קונה מגיעה עם חמישה מדריכי אימון ואת מתנה חינם בצורה שייקר 700ml Blackwolf למזג תוספי התרגיל שלך ללא מאמץ.

אפשר גם לרכוש מראש הפרט, תוך, ופוסט-אימון תוסף בנפרד.

תוספי אימון Blackwolf נשלחים ברחבי העולם בחינם. הם גם מציעים תמיכת לקוחות מקוונת עבור המשתמשים.

77/100 : by 75 users
BUY NOW »
Posted by / April 12, 2020