סקירה Bathmate – בהתבסס על 6 שנות ניסיון

Home » Review » BathMate » סקירה Bathmate – בהתבסס על 6 שנות ניסיון

כיצד פועל Bathmate

פין-אנטומיה

Bathmate עובד על ידי יצירת ואקום, אשר מרחיב את רקמת הפין שלך. במשך זמן, עם שימוש עקבי וזמן התאוששות בשפע בין פגישות (24-48 שעות), הרקמה מורחבת לצמיתות גרם הפין שלך כדי לקבל עוד לאט רחב יותר. הרחבת הרקמות גם מאפשרת באופן משמעותי יותר דם להיכנס הפין שלך – וכתוצאה מכך מוצק זקף קשה.

רק לאחר השימוש בו עם זקפה מלאה, תראה רווחים זמניים – בדרך כלל .25-.75 “באורך ו. 5-1.25″ היקפו (כן, על סף של היקפו). רווחים אלה להישאר סביב במשך 4 עד 24 שעות, כולל בזמן המשגל ואחרי אתה מאבד זקפה. עם שימוש עקבי רווחים אלה הופכים קבע. אני גם יכול להעיד על חוזק הזקפה שיפור קל.

לקבלת מידע נוסף אודות ‘משאבה פוסט Bathmate’ ראה להלן.

הסקירה שלי מבוססת על שניהם – 14 חודשים באמצעות אותו בעצמו (בלי לעשות שום שיפור פין ידני) וגם לאחר מכן שילוב זה יהיה חליבה, מתיחות כמה מרחיבי פין שונים עבור 3+ שנים.

למה הוא Bathmate כך טוב?

ניסיתי כמה מכשירים אחרים: 2 מרחיבי פין שונים, מכשיר jelq ואפילו ‘קולב’.

חלק מאלה היו בסדר, אבל Bathmate הוא שנות אור קדימה של כל המכשירים האלה מכמה סיבות.

  • תוצאות מיידיות .
    לאחר לבישת Bathmate במקלחת במשך כ -10 דקות (עם זקפה מלאה), הפין שלך תרוויח תוספת ~ .25-.5 “באורך ~ 0.5-1.25” היקפו. שינויים מיידיים, במיוחד היקפו. זה נהדר לקיים יחסי מין כמה שעות לאחר להשתמש Bathmate. גידול זה (משאבה) יימשך כ -6 עד 12 שעות, אז הזין שלך יחזור לגודלו הרגיל. אתה תראה רווחים מיידיים, במיוחד בגודל רפוי (רך). . קבלתי עד לנקודה שבה אם אני משתמש Bathmate, קונדומי מגנום טרויאניים הם סופר חזקים וקונדומים רגילים לא יכול אפילו להתאים סביב הראש. מעולם לא היה אמור להיות ‘תכנית-ER “אבל עכשיו הזין שלי נתקע הרבה מתחת הביצים שלי.
  • תוצאות קבועות (עם שימוש עקבי).
    הרווחיות הזמניים / המיידי שלך תהיינה בהחלט להיות קבועות אם אתה משתמש במכשיר זה על בסיס קבוע. זה קצת כמו לצאת לעבוד. כאשר אתה הולך לחדר הכושר ולהרים משקולות, רקמת השריר שלך תהיה עייפות ולהשיג גודל מיידי (משאבה) אך תחזור בגודל הרגיל שלהם כ -6 עד 12 שעות אחרי. אם אתה אמון עקבי (בהנחת דיאטה טובה), השרירים שלך תגדל ולהישאר גודל שאם אתה מפסיק להתאמן. עסקה זהה עבור Bathmate. רקמת פין אינה זהה לרקמת שריר, אבל זה די similar- “שמירת פרספקטיבה על שיפור פין”.
  • בטיחות.
    בניגוד משאבות אוויר מסוכן, את Bathmate הוא משאבת מים והוא בטוח לחלוטין אם אתה משתמש בו על פי הנחיות. מעולם לא הייתה לי שום בעיות עם המכשיר הזה השתמשתי בו בעקביות ובתקיפות. מסיבה זו, בין כמה אחרים, אני חושב כי newbies עדיף עם hydropump ולא משאבת אוויר.
  • קל לשמור רווחים .
    אם, מסיבה כלשהי, אתה לא יכול להשתמש Bathmate קבוע במשך תקופה ארוכה של הזמן- פשוט משתמשת בה כמה פעמים בשבוע במשך 10-12 דקות יהיה מספיק כדי לשמור על הרווחים שלך (וזוכה אתה עשוי אחרים תרגילי PE). ברגע שהגעתי על 7 “x 6”, ואני השתמשתי Bathmate כמה פעמים בשבוע. שמרתי על רווחי כל שלי די בקלות לפחות זה נראה. התחלתי להשתמש Bathmate יותר באגרסיביות שוב.

איזה Bathmate משאבה אני צריך לשקול איך?

זה תלוי בגודל שלך.

השוואות גודל משאבת Bathmate

טבלת מידות bathmate

המלצות גודל שלי
<5.75 “(Bathmate x20)
5.75-7″ (Bathmate X30)
> 7 “(Bathmate X40)

מה אני יכול באופן לגיטימי לצפות?

אתה יכול לצפות בדיוק מה שציינתי לעיל – תוצאות זמניות מיידיות ותוצאות קבע (אם תמשיך להשתמש בו).

למרות תוצאות תשתנינה, אני יכול להבטיח לך – אחרי הפעם הראשונה שאתה משתמש בו (עם זקפה מלאה, מומלץ רק לאחר  30 הימים הראשונים שלך) – הפין שלך יהיה גדול יותר, עבה יותר וכנראה יותר זמן ממה שהוא כבר EVER. כמו שאמרתי, עלייה 0.75-1.25 “היקפו וכן מורגש, אבל מעט פחות עלייה דרסטית אורך.

אתה יכול להחזיק אותי אליו.

אם לשלב את זה עם שגרת שיפור פין ידנית (חליבה, מתיחה), אתה יכול לצפות לקבל אורך והיקף מהר יותר מאשר אם אתה פשוט עושה את התרגילים לבד.

ניתן להשתמש Bathmate מעצמו, ללא תרגילים הידניים ועדיין מצפה לעשות רווחים הגונים.

לחץ כאן כדי להזמין Bathmate כעת און ליין

Bathmate Hydropump סקירה: האם זה בטוח?

בעוד בשימוש נרחב ברפואה בעבר כטיפול ED, משאבות הפין אינם מומלצים על ידי רופאים רבים. רופאים בכל רחבי העולם המליצו Bathmate. ההצלחה כי Bathmate צבר להמלצות רופא מפתיעה ודבר אחר מציבת משאבה זו מלבד חלופות.

אתה צריך להיות זהיר. אתה צריך לראות איך המוצר הזה משפיע על הגוף שלך, וזה תמיד רעיון טוב לדבר עם הרופא לגבי שימוש במוצרים כמו זה. ברוב המקרים, אם כי, Bathmate הוא בטוח לחלוטין.

דבר אחד אתה צריך להיות מודע – ואת הבעיה הכי הגדולה ששמעתי על קשור זין משאבות – הוא שימוש יתר. אם אתה עושה יותר ממומלץ עם המוצר, אפשר לפגוע רקמת אלסטית הפין שלך, וזה אומר פחות זקפות משרד, גדולים יותר לא.

אני צריך לקנות את Bathmate Hydropump?

אני חושב כך. לפי המראה של הדברים, המוצר הזה הוא זוכה בטוח, והתוצאות מובטחות על ידי החברה. אם אתה משתמש בו נכון, יש לך כמעט שום חסרונות וכמעט כל תוצאות חיוביות.

הגודל אכן קובע. לפחות, זה מה שהיא אמרה לי.

ואני האמנתי לה, אז החלטתי לעשות משהו בקשר לזה.

ועכשיו הרבה בחורות יודע הגודל כן קובע כי, ואני הבחור חייב להראות להם למה.

hydromax-X30-X40 סטנדרטי-חבילה

hydromax-X30-X40-פלטינה-חבילה

לחץ כאן כדי להזמין Bathmate כעת און ליין

77/100 : by 96 users
BUY NOW »